چرا به عنوان یک کوچ باید کتاب بنویسید

4 دلیل که چرا به عنوان کوچ باید کتاب بنویسید

 

چرا به عنوان کوچ باید کتاب بنویسید ؟ شما در حال حاضر ، به اندازه کافی کار برای انجام دادن دارید و به سختی می دانید که چطور با زندگی کاری روزمره کد به آن کنار بیایید ، چه برسد به اینکه زندگی خصوصی و خانوانگی هم ، در آن باشد . بیشتر کوچ ها احتمالاً چنین احساسی دارند ، زیرا اگر به طور مستقل کار کنید ، کارهای زیادی در این زمینه انجام می دهید که اولاً هیچ فروشی ایجاد نمی کند و ثانیاً کارهای اداری زیادی را شامل می شود . ایجاد مواد  تبلیغاتی  و تبلیغات ، ارسال اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده پیش پرداخت ، مدیریت کارمندان ، جذب مشتری شبکه و ، و ، و ، به راحتی می توان موارد بیشتری را به لیست اضافه کرد . بنابراین ، دوباره این سئوال : چرا شما به عنوان کوچ باید یک کتاب بنویسید ؟

داشتن کتاب شخصی ، مشتریان ( اشتباه )  را نجات می دهد  :

وقتی با کتاب خودتان را به مردم نشان می دهید ، شما دیگر یکی از بسیاری دیگر کوچ ها نیستید . شما کسی هستید که به عنوان مشتری یا کوچ به دنبالش هستم : یک متخصص ! برعکس ، این برای شما به این معنی است که دیگر مجبور نیستید با مشتریانی کار کنید ( به دلیل پول ) که در واقع با حوزه تخصصی شما متناسب نیستند . افرادی به شما مراجعه خواهند کرد که می دانند شما بطور خاص در چه زمینه ای تبحر دارید و همچنین حاضرند مبلغ زیادی را برای آن بپردازند ، زیرا شما متخصص کتاب خود هستید . شما فکر می کنید که من تأثیر داشتن کتاب شخصی تان را بیش از حد ارزیابی می کنم ! پس به این فکر کنید که اگر می خواستید بین کوچ با کتاب شخصی و دیگری بدون کتاب شخصی یکی را انتخاب کنید ، چه کسی را انتخاب می کردید .

 

اگر به عنوان کوچ کتاب می نویسید  ، متخصص هستید :

حال ممکن است فکر کنید : آنچه من انجام می دهم ، بسیاری دیگر نیز انجام می دهند . می تواند باشد “، می تواند نباشد .اما مسأله اصلی این نیست . نکته این است که شما با کتاب خود نشان می دهید می توانید دانش و تجربه خود را به روشی قابل فهم منتقل کنید . می دانید که در کوچینگ شما چه چیزهایی مهم است. مطمئناً کوچ های دیگری نیز هستند که مشابه شما کار می کنند ، اما فقط شما می توانید به همان روشی که کوچینگ تان را انجام می دهید در موردش کتاب بنویسید . زیرا هیچ کس نمی تواند لمس فردی شما را ایجاد کند ( مانند شما بنویسد )  به همین دلیل باید اعتماد به نفس داشته باشید ، شجاع باشید و کتاب خود را بنویسید .

 

کتاب شما در تمرین کوچینگ شما قرار دارد :

می توانید کتاب خود را بنویسید و از آن به عنوان کارت ویزیت خود استفاده کنید . در مقابل کارت ویزیت ، شما به مشتری های خود چیزی می دهید که بتوانند در خانه بخوانند ، با دیگران به اشتراک بگذارند و به آن ها منتقل کنند . این اتفاق به ندرت با کارت ویزیت اتفاق می افتد ، اما وقتی کسی از یک کتاب هیجان زده می شود ، آن را به بهترین دوست ، همکار و سایر افراد توصیه می کند . در نهایت ، او شما را پیشنهاد می دهد .

بنابراین اگر به عنوان کوچ کتاب می نویسید ، این یک ابزار تبلیغاتی بسیار عالی است . در آینده ، نه تنها مشتریانی که دوست دارید با آن ها کار کنید ، جذب خواهید کرد .بلکه همچنین مجبور خواهید بود  در کمپین های تبلیغاتی که غالباً بی هدف هم هستند ، کمتر هزینه کنید .

سال جدید ، به جای هدیه دادن هر چیز دیگری ، می توانید کتاب نوشته خودتان را هدیه بدهید

 

با کتابت دیده خواهی شد :

وقتی کتابت درباره موضوع مورد نظرشما  به پایان رسید ، لازم است از کانال های زیادی برای شناخته شدن آن استفاده کنید کانال های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک ، اینستاگرام ، لینکدین ، پینترست و غیره قطعاً مهم هستند . همچنین باید از ژورنال های تخصصی که با موضوع شما سر و کار دارند سئوال کنید که آیا می توانید مقاله مهمان بنویسید یا به مصاحبه علاقه دارید . این می تواند در مورد مجلات آنلاین یا چاپی باشد .

در این میان پادکست های بیشماری وجود دارد که متناسب با موضوع تخصصی شما باشد

مطبوعات محلی را نیز فراموش نکنید ! مقاله ای در روزنامه روزانه محل سکونت شما ، ارزش طلا یا پول دارد . ایستگاه های رادیویی محلی نیز همین طور است . برای اینکه تأثیر بیشتری بگیرید ، درخواست خود را به طور خلاصه ارائه دهید .

 

مزایای نیش مارکت :

برای موفقیت در کتاب خود باید به فکر مخاطب هدف باشید . چه کسی باید کتاب را بخواند و شما را به عنوان کوچ ، رزرو کند ؟ چه مشکلی برای مشتری خود حل می کنید ؟

این موارد در انتخاب موضوع هم کاربرد دارد . نوشتن کتابی در مورد کوچینگ سبک زندگی ، خیلی امیدوار کننده نیست . به این فکر کنید که چگونه می توانید موضوع را محدود کنید ، به عنوان مثال : کوچینگ شغلی برای متخصصان جوان یا آموزش ذهن آگاهی برای معلمان و ……. .

نکته مهم این است که شما به جای کلی گویی تمرکز کنید . و می بینید : موضوع و گروه هدف بطور جدایی ناپذیری با هم مرتبط هستند .

جای خود را مشخص کنید و از آن استفاده کنید بنابراین ، با کتاب خود شروع کنید

به هنگام نوشتن ، گروه های هدف را مد نظر داشته باشید . شما ماه ها ست که مشغول نوشتن کتاب خود هستید و همیشه یک خواننده معمولی پیش رو داشتید ؟ .

گروه هدف ، همیشه در ذهن شما بود و حالا روز آرزو ( هدف – اشتیاق ) فرا می رسد : پستچی بسته ای را که روزها منتظر آن بودید از انتشارات می آورد . بی صبرانه آن را پاره می کنید و در آخر اولین نسخه چاپی کتاب خود را در دستان خود نگه می دارید . چه احساسی دارید ؟ سرانجام شکل پشت جلد کتاب چگونه است ؟ آیا آن را دوست دارید؟ آیا نامتان آسان خوانده می شود ؟ آیا این مهم است که اسکلت کتاب چگونه به نظر برسد ؟ متن پشت آن چه می گوید ؟ آنچه درباره شماست آیا عکسی هم از شما وجود دارد ؟ آیا آن را دوست دارید ؟

چه احساسی دارید وقتی به نتیجه کارتان فکر می کنید ؟ آیا افتخار می کنید و می خواهید فوراً آن را به همه دوستان و خانواده خود نشان دهید ؟ آیا می خواهید بلافاصله آن را برایشان ارسال کنید ؟ یا از این کار طفره می روید چراکه می ترسید مورد قضاوت اطرافیان ، دوستان و همکارانتان قرار بگیرید . نگران این هستید که آن ها در مورد شما چه فکری می کنند > زیرا شما نماینده نظراتی هستید که در کتابتان آورده اید .

 

رسالت و مخاطبان شما باید هنگام نوشتن واضح باشند .

 

زیرا اگر در مورد این رسالات شفاف نباشید ، سرعت نوشتن شما را کم می کند . اگر از منتقدان بترسید ، در مورد آنچه می خواهید با کتاب خود منتقل کنید سرعت شما را کم می کند .

برای اینکه در نوشتن خود ، موفق باشید ، باید به فکر مخاطب هدف باشید . چه کسی باید کتاب را بخواند و شما را به عنوان کوچ رزرو کند ؟ چه مشکلی از مراجعان خود حل می کنید ؟

این موارد در محدود کردن موضوع نیز مهم است . نوشتن کتابی درباره کوچینگ سبک زندگی  ، خیلی امیدوار کننده نیست . به این فکرکنید که چگونه می توانید موضوع را محدود کنید . به عنوان مثال : کوچینگ شغلی برای متخصصان جوان یا آموزش ذهن آگاهی برای معلمان ……

مهم است که به جای کلی گویی تمرکز کنید . به این ترتیب می توانید میان موضوع و گروه هدف ، ارتباط جدایی نا پذیری قائل شوید .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *